fredag 5 februari 2010

Imorgon ska jag gå och träna. Jag har missat en hel veckas träning för vi har varit och hälsat på familj i den lilla staden Guarabira som ligger i Paraiba. Här är en liten film från ett Step Up pass som mamma filmade för drygt en vecka sen :) Det går som sagt ganska snabbt så det gäller att koncentrera sig! Det är kul för läraren är jätte ambitiös och alla lektioner är olika. Sist avslutade vi med en stretch där läraren gick runt till var och en och hjälpte till att tänja till max. Alla tanter skrek och klagade förutom en som inte kunde fatta va alla gnälde om. Jag led för sen jag fick Nando har jag blivit stel som en pinne. Men det kanske hinner bli lite ändring på det innan det är dags att åka hem!

3 kommentarer:

  1. Det där såg riktigt kul ut! Det börjar rycka i benen på mig... ;)

    SvaraRadera
  2. Shit! Jag blev helt slut bara av att titta på! Är enormt impad av dig Lisa. Säkert 38 grader varmt.

    SvaraRadera
  3. Men allra mest impad var jag nog av kvinnan närmst i bild. Hon är minst lika gammal som jag. Jisses, ser du henne igen så hälsa från en beundrarinna!

    SvaraRadera