tisdag 15 december 2009

Att göra före jul...

Har listat saker som ja måste göra före jul.

- Skicka julkort (ska ju göras senast imorgon om de ska komma fram i tid, kan de förbannade fotona komma från framkallningen nån gång?!)
- Köpa eller göra julklappar. Hade tänkt göra alla julklappar i år för jag trodde att jag skulle ha hur mycket tid som helst men det verkar som om det får bli i sistaminuten inköpta iallafall. Jaja, har ju fått mitt första barnbidrag så Nando får väl stå för julklapparna i år...
- Momsdeklarera... suck och pust...
- Förbereda för inventeringen av butiken... ångestframkallande!!!

Det kan verka som om det inte är så mycket men det känns helt oöverkomligt!
Dagens humör har varit en bergochdalbana. Ena stunden skäller jag ut mina familjemedlemmar för småsaker och andra stunden är allt alldeles underbart härligt med underbara herr Nils Nando, SNÖ, julmys och snart annalkande Brasilienresa! Nando har också varit ovanligt kinkig de senaste dagarna. Tror att han kanske har lite ont i halsen eller nått.

Mormor Karin och herr Nilsson

Ser fram emot att träffa mina kära bokklubbsvänner imorgon!!! Har även blivit inbjuden till ännu en föräldragruppsstart på öppna förskolan, tror det måste ha blivit något misstag nånstans men tänkte gå ändå :) Allid kul att träffa nya människor!

5 kommentarer:

  1. Ah, vilken gullbild på mormor (ofattbart) och Nando!

    Nä, jag fattar att du kroknar - det lät mycket på listan.

    SvaraRadera
  2. han passar verkligen som en herr nilsson :)

    SvaraRadera
  3. Fiiin bild! Stackars Lisa, det var en tung dag idag.

    SvaraRadera
  4. Emma: Ja det är myys :)

    Christina: Jo visst är dom söta!
    Har klarat av julkorten och håller på med julklapparna nu så e en bit på väg!

    Tova: Jag veeet! Det är det perfekta smeknamnet!

    Mamma: Jo det var det... Förlåt om ja va otrevlig! :)

    SvaraRadera