lördag 26 december 2009

Ah jag får aldrig tid att uppdatera å när jag väl får det så har jag inte riktigt ro att skriva! Det är som att det alltid finns något som måste eller borde göras... Nu är Julafton avklarad och det blev väl som vanligt ganska omysigt, stressigt och ångestfyllt till en början men frammåt kvällen när pressenterna var inslagna, granen klädd, julmaten stod på bordet och familjen var samlad så infann sig julstämningen. Nando satt med tomteluvan nedhasad över ögonen i morfars knä hela kvällen. Förutom när han fick sina pressenter så klart. Då var det ju tvunget att poasa för kameran :)


Nando fick en egenhändigt gjord skateboard av Junior i julkpapp.

Junior och Nando i sina fina julmössor som jag sytt ihop av en trikå tröjja jag hittade i farmors hus. Dom har broderade initialer i nederkanten. Kände mig sjukt bra när jag gjort dom! Har för övrigt kommit på att gamla kläder ju är världens bästa barnklädesmaterial. Det är oftast fina mönster vilket jag tycker är skitsvårt att hitta i tygaffärerna och så är de ju tvättade en miljard gånger så man behöver inte oroa sig för gifter om man nu skulle göra det. Hittade en massa fina t-shirtar och gamla långkalsonger som nu ska bli små byxor till Nando :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar