torsdag 1 oktober 2009

Fynd från Skopan!

Tänkte visa mina fina fynd från skopan!


Polarn o Pyret byxor för 15 kr/st och en liten overall för 20 kr har jag för mig!


Små hängselbyxor för 15 kr/st!


De små plaggen ovan kostade 15 kr/st! Som hittat och såg ut att aldrig ha varit använda!!!


Sist men inte minst The Baby Bear sele!!! 25 kr! Jag kan absolut varmt rekomendera att åka och fynda lördagar från kl 10 och kom 10 prick, det finaste går åt snabbt :) Jag och faran har nästintill blivit beroende och står där vid startskottet då dörrarna öppnas tillsammans med kanske 100 andra förväntansfulla fyndgalningar!

Har förutom dessa bebisprylar investerat i en jätte söt servis med rosenmönster som jag tänkte slå sönder å sätta ihop till nåt fint :) Men troligast är nog att jag ger den till min svärmor Terezinha nästa gång vi åker till Brasilien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar