onsdag 3 mars 2010

Nando har varit sjuk!

Nando sover äntligen! Efter vaccinsprutorna i måndags fick han 39.8 graders feber! Han var aldeles slapp och andades i småsmå andetag och det kändes som om de när som hellst skulle upphöra! Skitläskigt! Vågade inte lämna honom en sekund utifall han skulle få för sig att sluta andas! Efter en alvedon gick febern ned lite och han blev nästa glad. Nu är han feberfri men fortfarande ynklig och gnäller så fort jag inte tittar på honom. Lillskruttet. Jag tror han saknar allt folk i Brasilien! Där fick han ju ständig uppmärksamhet av olika människor och nu är det bara jag hemma. Måste ju va skittråkigt i jämförelse!

Vi va ute på en låång härlig promenad idag. Skönt att komma ut lite. Kan inte sluta tänka på hur tyst det är. Och folktomt! Känner mig så otroligt ensam ibland! I Brasilien är det bara att gå ut på gatan utanför huset så har man folk omkring sig och alltid är det någon hemma!! Saknar det...
Här är en hälsning till min familj långt där borta i Brasseland. Saknar er!!!!!! Um recardo para minha familia em Brasil! Que saudades!!! Amo vcs!!!

1 kommentar:

  1. nämen lilla Nando! Hoppas att han mår bättre och att du inte är helt slut av allt vakande. Om du känner dig ensam är du välkommen hit vilken kväll som helst!!

    SvaraRadera