onsdag 31 mars 2010

Whiiihwiiiiwaaawaaawii!

Vi är nu gladaste innehavarna av en superfinfinaste lägenhet i Hägerstensåsen!!! Bästaste bästa och finaste fina!!! Den är inte vår än men vi vann budgivningen, aningen smygstegat ovanför vår gräns, och vi har redan skrivit på papper! Den 15:e är den vår och vi kan flytta in! Spänningen var olidlig ända in i det sista och jag såg framför mig våra budmotståndare som dryga, fula och säkert superrika men tillslut gav de upp! Tycker lite synd om dem nu men är mest jätte jätte glad!!! Här få ni en lite smygkik från annonsen.

Jag förälskade mig framförallt i köket och de här vackra glasdörrarna!

6 kommentarer:

  1. älskar lutande köksluckor!!

    SvaraRadera
  2. Detta har jag HEEEEELT missat!!! Wow vilken underbar lägenhet det ser ut att vara!!!!!! Köket var ju bara klockrent!, liksom dubbelglasdörren! Den ser ju även väldigt ljus ut!!!

    Den sidan av stan var ganska outforskad och främmande för mig (trots att mamma är uppvuxen där), men sedan flyttade syrran till Midsommarkransen och under åren hon bodde där så fick jag upp ögonen för dessa förortspärlor. Vi promenerade runt en hel del däromkring trekantssjön mm, och jag kan tipsa om att världens bästa second hand affär som finns i Midsommarkransen! Iallafall, efter det jag sett av Hägerstensåsen med omnejd så är jag överförtjust!
    Grattis till erat nya hem! Jag håller tummarna för att allt flyter på tills ni är installerade och klara!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  3. oooh ja är SÅÅ avis. den har lixom allt man vill ha. lutande köksluckor i bra färg. glasdörrar. sjukt snyggt golv. och så är den stor. får jag oxå flytta in =)

    SvaraRadera
  4. Grattis!!! Härligt men sooooorgligt att ni ska flytta hemifrån. ...till ert eget HEM. Kram / Mamma Mu

    SvaraRadera
  5. Emma: Jag veet! Det gick så himla snabbt så vi han knappt med själva att fatta vad som hände :) Ja Hägersten är verkligen en outforskad del av stan för mig med och jag ser fram emot att utforska den under mina sysslolösa mammadagar!!! Men jag älskar att den ligger bara någon minut från tunnelbanan och att det finns pizza, frisör och pressentbutik i huset!!! Lite småstadskänsla nästan! Nästa gång du kommer ner får ni komma och hälsa på!

    Crilla: Inte flytta in för nu vill jag bo med BARA min lilla familj men du är välkommen att hälsa på när som helst du vill!!! Längtar efter att nåstan vara grannar!!!

    Momis: Ja, det är väldigt sorgligt men tro inte att du är av med oss! Vi kommer nog och våldgästar titt som tätt!

    SvaraRadera