tisdag 9 mars 2010

Internationella Kvinnodagen

Jag kom iväg till barnvagnsmarchen iallafall trotts lite hosta och ett regnskydd fick jag som utlovat. Sissela va där och jag kände mig mycket modig och osvensk som vågade fråga om jag fick ta ett kort! Passade på när hon gick förbi och jag ändå hade kameran i hand. Det var en mycket härlig dag med sol och kall frisk luft! Trevligt var det också att träffa min vän som fick sin son i januari. Han sov 95 % av tiden men så är det väl med så små pluttar :) Dagen avslutades med en varm macka på String.

Eller kanske man borde säga en blöt strumpa?

3 kommentarer:

  1. hihihi! Du e så osvensk Lisa!!! hihihi! Och Exotisk! :-)

    SvaraRadera
  2. Emma: Ja visst är ja! :) Är ganska stolt faktiskt!

    Tess! Hej! Va kul att du kikar in! Ja visst var det en bra sak att marchera för! Eller emot eller va man säger :)

    SvaraRadera