onsdag 25 november 2009

Idag har jag varit på öppna förskolan men ingen från min föräldragrupp var där. Alla mammor känns så vuxna på nått sätt. Många har flera barn och verkar kunna allt om barn å mammalivet. De verkade känna varandra allihop och snackade om senaste shoppingen på stinsen och hur man bäst pillar ut snorkråkor på sina bebisar... Sen gick alla och lunchade på den lokala krogen men jag gick hem. Kände mig inte så beväm i sälskapet men det kommer kanske? Jag gjorde iallafall gipsavgjutningar av Nandos händer och fötter! Ska hämta på måndag :)

Morfar mådde lite bättre idag efter att ha varit lite sämre några dagar. Min bror följde med och morfar sa "men se på fan" i äkta Tårtan stil när han såg honom! Lyckades få i honom en hel näringsdryck och det var två snälla sjuksköterskor där som pysslade med honom.

Nando har slutat med napp igen. Han har inte velat ha den på två dagar utan föredrar handen... Jaja, det går ju inte att tvinga nån.

Första advent på söndag!!!!

2 kommentarer:

  1. Skönt att Tårtan är lite bättre! Hoppas du kommer "in mer" i mammagruppen! Kram emma

    SvaraRadera
  2. Ja det kommer nog :) Idag träffade jag några från min gupp och det va trevligt! Vi är i samma stadium så vi har mer gemensamt! Gick resan hem bra? Kram!

    SvaraRadera