fredag 1 april 2011

Igår var första dagen på min balkongodlings-kurs. Jag har verkligen gått och peppat i flera veckor och såg jätte mycket fram emot det! Hela gruppen satt och väntade och när det gått tio minuter över tiden började vi undra om något var fel. En av deltagarna sa att kursledaren kunde vara lite vimsig och ofta kom försent men att det också hände att hon glömde! Jag hittade hennes nummer och ringde och ja, hon hade glömt. Sån jävla besvikelse! Hon bad att få skjuta på det en vecka och vad kunde vi göra. Jag skulle kanske ha startat min egen studiecirkel ändå! Så här ser det iallafall ut i odlingslådan nu!
Pärontomaterna

Persiljan

Röd Paprika

och Korriandern

Nando hjälper gärna till men tycker också om att trycka ned de små plantorna i jorden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar