torsdag 7 april 2011

3 veckor gamla!

Nu har det gått en vecka sedan sist och i kväll är det dags för balkongodlingskurs igen! Hoppas att kursledaren kommer den här gången! Så här der det ut i odlingslådan nu!

Pärontomaterna

Korriandern

Persiljan

Röd Paprikan

och Körsbärstomaterna

Jag längtar till i vår då man kan börja plantera ut på balkongen! Vi har jätte fina mattpiskningsbalkonger på taket som föreningen har sagt ska göras i ordning och jag har massor med idéer! Jag skulle till exempel vilja ha ett litet väggväxthus! Hade jag haft pengarna så skulle jag gärna bekostat det själv. Jag hoppas att jag får med mig några grannar att göra fint där uppe så att man kan använda dem!

2 kommentarer:

  1. Ojojoj vad det växer! Snart får du nog adoptera bort några plantor. Till mig tex:)

    SvaraRadera
  2. Haha jag det kommer nog att behöva bli några adoptioner nu när de snart måste planteras om! Eller iallafall när de ska ut nånstans :)

    SvaraRadera