måndag 23 augusti 2010

Verkligen TACK för alla era fina och stöttande kommentarer! Det känns bra att höra att man ska lita på sig själv och det är ju faktiskt vad jag gjort från början men det är konstigt hur lätt självförtroendet kan ryckas undan av någon auktoritetsperson! När jag tänker efter så tycker jag att Nando verkar väldigt trygg som person så den där "hungriga vargen" teorin stämmer nog inte in på honom. Skönt att få börja njuta igen av lillprinsen och inte behöva tänka på att inte göra fel! Men jag är ändå glad att barmorskan sa som hon tyckte och gjorde mig uppmärksam på att man faktiskt inte MÅSTE amma jämt. Jag har börjat tänka lite mer på att hålla upp med amningen mellan måltiderna och det verkar faktiskt funka. Igår åt han allt jag hälde upp på tallriken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar