onsdag 5 maj 2010

Ryssbesök

Över min födelsedag var min vän Elena och hennes familj på besök. Jag lärde känna henne i Barcelona för många år sen och sedan dess har vi lyckats hållt kontakten och i somras var jag och Junior på besök hos dem i Moskva. De är några av de finaste människorna jag känner! Det här var Elenas tredje besök i Sverige och här kommer lite bilder från deras helg i Stockholm.

Det blev långa dagar med mycket vagnåkande och herr Nilsson gjorde sitt bästa för att hålla koll på ALLT.

3 kommentarer:

  1. Hihihi... jag skrattar åt sista bilden. Där herr Nilsson somnat med läppen mot vagnskanten.

    SvaraRadera
  2. Va trevligt med besök av goda vänner från Ruski! Vilken snygg kappa din vän hade! :-) Är ni på en demonstartion på en av bilderna?. det ser ut som det när Nando sitter på Juniors axlar. Håller med Karin, diggar sista bilden, blött på vagnen... GULLIG!

    SvaraRadera
  3. Karin: Ja vi skrattade gott när den togs oxkså kan jag säga :) Han är så gullig nu när han bara vill stå i vagnen.. Inte missa en sekund!

    Emma: Ja det var jätte mysigt! Så fick vi så fint väder också! Nä det var ingen demonstration utan vi lyckades gå förbi slottet precis när de marcherade förbi med hela häst-orkestern och kungens vakter. Mycket ståtligt och Nando var lite fundersam över vad de höll på med egentligen. Skutta runt med långa svärd!? :)

    SvaraRadera