onsdag 19 maj 2010

Auktionsfynd

Ja här är det auktionsinköpet som jag är mest nöjd över! Sen om det var ett fynd vet jag inte. Betalade nog kanske lite överpris eller va vet jag om sånt egentligen. Fina är de iallafall mina kakburkar och ska fyllas och sen få stå på en hylla i köket så fort vi har fått upp en. Andra saker som jag fick med mig hem var bl.a. en hel låda alldeles proppfull med virkade grytlappar och dukar, en låda med fina handväskor, en låda med ramar (vilken jag trodde var den på bilden nedan men tydligen en helt annan), broderade kuddar, en fin guldfärgad spegel m.m.

Här följer lite roliga prylar som jag tyvärr inte fick. Det var fullt med utländska inköpare från ryssland, finland och lettland som fyllde sina lastbilar för att ta med över gränsen så det blev ganska heta budgivningar.

Finaste symaskinen från 70-talet med finaste väskan. Det var jag mot en annan som budade men när den översteg priset för en ny på Ikea så la jag ned.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar