tisdag 25 maj 2010

Idag gäller det! För några veckor sen när vi var och hälsade på min kompis som har en Capoeiragrupp för barn så var det en kvinna från tidningen Föräldrar och Barn som frågade om inte her Nilsson ville vara omslagspojke. Såklart han vill! Eller iallafall hans mamma... Tänker att det kan bli en jättekul pressent till släkten i Brasilien och ett minne för livet! Så när dagen var inne för fotografering var jag supernervös. Nisse hade sovit jätte dåligt de senaste nätterna och var helt igentäpt i näsan så vi hade inte de bästa förutsättningarna. Efter några försök sa fotografen att det nog inte var någon idé och jag kände en liten klump i halsen. Tänker att fotografen måste ha tyckt att jag är värsta desperata morsan som släpar dit en dunderförkyld bebis. Men hon ville gärna att vi kom tillbaka vid ett annat tillfälle. Och detta tillfälle är idag!

Hoppas hoppas hoppas att han är glad! Han är ju världens finaste och charmigaste 90% av tiden så det skulle vara höjden av otur om han skulle va ledsen när vi kommer dit!

2 kommentarer:

  1. Lycka till! Jag håller tummarna. Med tanke på hur många dunderfina foton du tagit med bara mobilen vore det ju underligt om inte en fotograf skulle lyckas också.

    SvaraRadera