tisdag 29 september 2009

Proppen har gått!



Proppen har gått! Ja alltså slemproppen som det så vackert kallas. Enligt bekanta betyder det att stunden är nära men på vårdguiden står det att det fortfarande kan ta några dagar. Men det känns som att det är på gång. Har haft en del små förverkar och nu har jag för första gången känt vad foglossning kan innebära.

Lillsyrran (Maya) har kommit med två namnförslag: Nora och Jamina tror jag det var. Hon tror bestämt att det blir en tjej och att hon kommer på onsdag, alltså imorgon.

Nu ska jag fortsätta på mitt minilapptäcke!

3 kommentarer:

  1. Hej! vad kul att vi är med på din blogglista! tack! lycka till med bloggandet och med bebisfödandet! ;) vi hörs!
    Martina

    SvaraRadera
  2. oj vilka härliga inlägg Lisa!!! Jag läste dem alla i ren förtjusning! Spännande med Barnhans-bebisen!!! Vem är Barnhans!?...

    Råkade väcka Lelle när jag hade ett missat samtal från Åsa i tidiga morgontimman, inte fick tag på henne, och tänkte att det kanske var så att Bebisen kommit!!! Du får hälsa honom och be om ursäkt!
    Det skall bli så roligt att kunna följa dig nu via bloggen!

    Stor kram till dig!

    /Emma R

    SvaraRadera
  3. Å va kul me kommentarer!

    Fittforcefive: Tack ska ni ha för all inspiration på er blogg! Man blir ju väldigt pysselsugen med så mycket oxytocin i kroppen :)

    Emma: Tack! :) Lite nervöst det här och jag funderar dygnet runt på va ja ska skriva i nästa inlägg :) Men jag älskar det!Plus att man får bättre koll på andra bloggar!!! Kul att prata med dig häromdan också! Kram kram!!!

    SvaraRadera