fredag 25 september 2009

I väntan på Barnhans...


Ja då var studierna avklarade för den här gången och den långa (eller korta) väntan på Barnhans har börjat.... Jag kanske måste förklara det här med Barnhans? Det är så att jag väntar barn beräknat den 27:e september alltså nu på söndag och i väntan på denna lilla skapelses ankomst har min kära mor valt att benämna denne för "Barnhans".

Vem var då Barnhans? Jo, tydligen huvudrollen i boken "vems lilla mössa flyger" som hon läste för mig när jag var liten.

Men nej, vi vet inte vad det blir så det kan lika gärna vara en Tilda, Klara, Juli, Amanda eller nån annan liten person som kommer. Eller varför inte Nando, Felix, Julian, Martin (Juniors första namnförslag) Netinho eller Manuel (Juniors mammas förslag). Det är onekligen ångestladdat det här med namn men jag hoppas på att det ska vara självklart när jag ser hon/hen eller han.
Har du några förslag så är de varmt välkomna! Det enda kravet är att de måste fungera både i Sverige och Brasilien :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar