söndag 27 september 2009

40+0

Jaha då var det dagen då det skulle ske men nej, Barnhans väljer att vänta lite till. Jag hade lite svårt att sova i natt, idag är ju ändå dagen som jag har gått och väntat på i flera månader trots att jag vet att det kan ta upp till två veckor till. Nu förstår jag varför väntande blir olåliga mot slutet! Inte för att det är så fysiskt jobbigt utan för att det är något som man inte kan styra över. Men det är väl bara att lära sig att barn är oförutsägbara och att de har en egen vilja. Jag kommer ihåg känslan vid första sparken och hur konstigt det var att inte kunna få den att sparka på begäran!

Idag har varit en slappardag med Quiksilver Pro France 2009. Så har jag tvättat alla inköp från igår och gjort klart Barnhans säng! Äntligen! Ska bara försöka dölja de där fula hörnen på något sätt men annars måste jag säga att jag är mycket nöjd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar