lördag 18 september 2010

Det var länge sen! Har inte haft tid på senaste. Har blandannat sysslat med detta.

Börjar få panik över att jag börjar skolan snart. Hitta böcket, läsa varje ledig stund, koncentrera mig på viktiga saker som mitt huvud inte gjort på snart ett år! Det är alltså fyra veckor kvar av den så kallade ledigheten och det känns som om jag aldrig mer kommer hinna vara kreativ. Vet inte ens om jag vill plugga längre?


Det här med mat och sov problemet började styra upp sig med rutiner och mellanrum mellan måltiderna och läggdags kl 8 utan tuttsnutte. Men en helg på landet förstörde allt och nu är vi tillbaka där vi var. Men han har iallafall börjat äta hela måltider då och då när det varit bra dagar och det känns som om det är det viktigaste. Sen kommer det andra nog med tiden eller så får vi ta tag i det när vi inte orkar längre. Han är så söt! Han har lärt sig att pussas och jag hörde hur han smackade på sin lilla gosedjurshund i mörkret! Bästaste, gulligaste, mysigaste tiden måste ändå vara just precis NU. Vill stoppa tiden i typ ett halvår!

1 kommentar:

  1. Åh blir aldeles varm innombords! Han är så underbar! Det skulle vara bra om man kunde stoppa tiden för jag träffar honom aldeles för lite.
    Kram

    SvaraRadera